چینی انٹینجیبل ثقافتی ورثے پر عالمی دستاویزی ہفتے کا پاکستان میں باقاعدہ آغاز

اسلام آباد : پاکستان میں چائنا کلچرل سینٹر نے 20 جولائی سے آفیشل فیس بک پیج، وی چیٹ آفیشل اکاؤنٹ، چینلز اور دیگر سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر گرینڈ کینال اوورسیز ٹورازم پروموشن سیزن 2022 کے موضوع کے ساتھ ایک ماہ طویل سرگرمیوں کا آغاز کیا ہے۔
گرینڈ کینال کے ساتھ والے آٹھ صوبوں (شہروں) بشمول بیجنگ، تیانجن، ہیبی، شان ڈونگ، ہینان، جیانگ سو، آنہوئی اور ژی جیانگ سبھی نے اپنے ثقافتی ورثے کے مقامات، تاریخی اور ثقافتی اضلاع اور نہر کے کنارے انٹینجیبل ثقافتوں کو اس پروموشن سیزن میں پیش کیا ہے۔  ویڈیوز  اور تصاویری تعارف کے ذریعے، گرینڈ کینال کے کنارے سیاحت اور ثقافتی وسائل پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے ہم پاکستانی عوام کو گرینڈ کینال کی کہانی سنا رہے ہیں۔
چینی نیشنل ریڈیو اور ٹیلی ویژن انتظامیہ کی طرف سے فراہم کردہ دستاویزی فلموں کی عالمی سطح پر اسکریننگ نے نہ صرف کانگجیان گوئلن کے صدیوں پرانے سائے والے فن ، ریشم کے قالین بنانے کی تکنیک، کاغذ کاٹنے کے فن اور دیگر انٹینجیبل ثقافتی چیزوں کو دریافت کرکے انٹینجیبل اشیاء کی مہارت اور گہرائی کو ظاہر کیا بلکہ فطرت کا احترام کرنے والے لوگوں کی ثقافتی روایت کو بھی ریکارڈ کیا۔
آج کے ڈیجیٹلائزیشن اور تیزی سے بدلتی ہوئی سائنس اور ٹیکنالوجی میں، انٹینجیبل ثقافتی ورثہ ہماری جذباتی شناخت کو تقویت دینے اور ہمارے طرز زندگی کو مجسم بنانے میں اہم کردار ادا کرتا ہے، اور یہ ہماری ثقافت کی جڑ اور ہماری قوم کی روح کے ساتھ ساتھ چینی قوم کو جاننے کے لیے ایک اہم نشان ہے۔ پروموشن سیزن 20 اگست تک جاری رہے گا جو فیس بک www.facebook.com/cccenterinpak اور Wechat کے آفیشل اکاؤنٹ Chinaculturalcenter پر دیکھا جا سکے گا۔