دوسری عالمی جنگ کے چینی امریکی فوجیوں کے اعزاز میں تقریب موسم خزاں میں متوقع

ڈینور ، امریکہ (شِنہوا) امریکی سیاسی رہنماؤں نے دوسری عالمی جنگ میں امریکی فوج میں خدمات انجام دینے والے 18ہزار سے زیادہ چینی نژاد امریکی شہری کے اعزاز کے لئے  رواں موسم خزاں کو ایوارڈ تقریب کے لئے مقرر کیا ہے۔

 جمعہ کو این بی سی نیوز ویب سائٹ کی ایک رپورٹ کے مطابق امریکی ایوان نمائندگان کی اسپیکر نینسی پیلوسی کے ایک ترجمان  نے میڈیا کو بتایا کہ منتظمین کو امید ہے کہ کوویڈ- 19 کے خدشات کے سبب اپریل میں منسوخ ہونے والے اس پروگرام  کا اب  اس سال کے آخر میں دوبارہ انعقاد کیا جاسکتا ہے۔

چینی نژاد امریکی  سابق فوجیوں کو 2018 میں مجموعی طور پر ملک کے سب سے اعلی سویلین اعزاز میں سے ایک یعنی  کانگریشنل  گولڈ میڈل کے ساتھ اعزاز سے نوازا گیا تھا ، جس کی سرکاری تقریب گذشتہ ماہ واشنگٹن  ڈی سی میں امریکی کیپٹل میں منعقد ہونا تھی۔

چینی نژاد امریکی شہری  دوسری عالمی جنگ  کے سابق فوجیوں کی شناخت منصوبے کے قومی ڈائریکٹر ، ایڈ گور نے این بی سی کو بتایا کہ امریکہ کے لئے خدمات انجام دینے والوں میں سے 300 سے کم زندہ ہیں جن کی خدمات کا کبھی اعتراف نہیں کیا گیا۔

ایک اندازے کے مطابق  دوسری عالمی جنگ کے دوران 12 ہزار سے 20 ہزار چینی نژاد امریکی شہریوں نے امریکہ کے لئے  خدمات انجام دی تھیں۔