دوسری یواین عالمی پائیدار ٹرانسپورٹ کانفرنس بیجنگ اعلامیہ کے ساتھ اختتام پذیر

چین کے دارالحکومت بیجنگ میں اقوام متحدہ کی دوسری عالمی پائیدار ٹرانسپورٹ کانفرنس کی اختتامی تقریب کا منظر۔(شِنہوا)

بیجنگ(شِنہوا)دوسری اقوام متحدہ (یو این) عالمی پائیدار ٹرانسپورٹ کانفرنس بیجنگ میں اختتام پذیر ہوگئی جس میں بیجنگ اعلامیہ ایک نتیجہ خیز دستاویز کے طور پر جاری کیا گیا۔

بیان میں پائیدار ٹرانسپورٹ کی اہمیت واضح کرتے ہوئے اس بات پر زور دیا گیا کہ پائیدار ٹرانسپورٹ کی طرف تبدیلی کو تیز کرنا بنی نوع انسان کے مشترکہ مستقبل والا معاشرہ بنانے میں اہم ہوگا۔

بیان میں کہا گیا ہے کہ جب نئی اور ابھرتی ہوئی ٹیکنالوجیز مناسب طریقے سے لاگو کی جاتی ہیں تو پائیدار ٹرانسپورٹ کے بہت سے چیلنجز کو حل کرنے کی کلید ہوتی ہیں جس سے بین الاقوامی تعاون، صلاحیتوں کی تعمیر اور ممالک کے درمیان علم کے تبادلے کی حوصلہ افزائی ہوتی ہے۔

بیان کے مطابق دور دراز دیہی علاقوں اور ممالک کی ضروریات کو خصوصی حالات میں پائیدار ٹرانسپورٹ سسٹم اور ڈھانچے کو بڑھا کر پورا کیا جانا چاہئے، سڑکوں کی حفاظت کو بڑھانے ، اور وبا کی روک تھام اور نقل و حمل کے شعبے کی ردعمل کی صلاحیتوں کو بہتر بنانے کے لئے بھی کوشش کی جانی چاہئیں۔

بیان میں کہا گیاہے کہ شرکاء نے چین میں پائیدار ٹرانسپورٹ کے لئے عالمی جدت وعلمی مرکز کے قیام کا خیرمقدم کیا جو پائیدار ٹرانسپورٹ پر ترقی پذیر ممالک میں علم کے اشتراک اور صلاحیت بڑھانے کے لیے پرعزم ہے۔