جنوب مغربی چین کے گوئی ژو میں پانچ نسلوں سے بگلوں کی حفاظت کرتا ایک خاندان

گلوبل لنک | جنوب مغربی چین کے گوئی ژو میں پانچ نسلوں سے بگلوں کی حفاظت کرتا ایک خاندان

چین کے جنوب مغربی صوبہ گوئی ژو کے گاؤں چاؤ یانگ میں 74 سالہ ہو گوانگ منگ نے 46 سال سے گارنٹی پیپر کا ایک ٹکڑا اپنے پاس رکھا ہواہے۔

میرے پیارے والد کے لیے گارنٹی، میری بیوی اور میں وعدہ کرتے ہیں کہ ہم کبھی بھی بگلوں کو دور نہیں کریں گے۔ ہم ہمیشہ والد کے ورثے کی قدر کریں گے اور والد کے لگائے ہوئے درختوں اور پھل دار درختوں کی حفاظت کریں گے، جنہیں کبھی کاٹا یا نقصان نہیں پہنچایا جائے گا۔

ہم نے آپ کی روحوں کے وارث ہونے کا وعدہ کیا تھا۔ اور ہم بگلوں کی حفاظت کریں گے۔

ہو گوانگ منگ اور ان کی اہلیہ نے 1976 میں گارنٹی پیپر لکھا۔ اس کے بعد تب سے انہوں نے وعدہ پورا کیا۔

یہ آلہ مجھے اپنے والد سے وراثت میں ملا ہے۔ یہ بگلوں کی حفاظت کے لیے بنایا گیا ہے۔ بگلے اس کی آواز کے عادی ہو چکے ہیں۔ وہ خوفزدہ نہیں ہوتے۔ لیکن آواز ان جنگلی جانوروں کو بھگا دیتی ہے جو بگلوں کےلیے خطرہ ہوتے ہیں۔ میرے دادا، میرے والد، میرا بیٹا، میرے پوتے اور میں سب نے حیوانات کی حفاظت کی، اور یہ جذبہ نسل در نسل منتقل ہوتا رہے گا۔

پانچ نسلوں کے تحفظ کی بدولت مقامی بگلوں کی تعداد محض ایک جوڑے سے بڑھ کر آج تقریباً 1 ہزار ہو گئی ہے۔

ہر سال، ہو گوانگ منگ اپنے بچوں اور پوتے پوتیوں کے ساتھ اپنے پرانے گھر کے پیچھے نئے درخت لگاتے ہیں تاکہ پرندوں کی بڑھتی ہوئی تعداد کے لیے مسکن کو بڑا کیا جا سکے۔

میرے والد ہمارے آبائی علاقے سے محبت کرتے ہیں۔ وہ اکثر ہمیں فصلیں لگانے اور جانوروں کی حفاظت کرنے کے طریقے سکھانے اور اپنے خاندان کے بزرگوں کے ساتھ وقت گزارنے کے لیے اکثر ہمیں یہاں لاتے ہیں۔